Klanttevredenheidsonderzoek 2015

30 maart 2016

UNIS Group voerde in 2015 een klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Zo hebben we getoetst in hoeverre ons aanbod en dienstverlening aansluiten bij de wensen en behoeften van onze klanten. Klanten ontvingen een uitnodiging om onze online enquête in te vullen. Bijna 1700 contactpersonen gaven hier gehoor aan. Wilt u ook het KTO invullen? Vul de enquête in.

Klanttevredenheidsonderzoek 2015 UNIS Group

Uitkomsten

Nu we alle reacties hebben verwerkt, kunnen we zeggen dat we het bijzonder fijn vinden dat onze klanten ons goed waarderen. Het gemiddelde cijfer voor onze service is namelijk een 8,5! Klanten geven ons een hoge beoordeling op met name onze (technische) deskundigheid, klantvriendelijkheid en bereikbaarheid. Daarnaast scoren we uitzonderlijk hoog op de Net Promotor Score (de mate waarin klanten ons aanbevelen aan derden). We zijn dan ook ontzettend trots op dit resultaat.

Wat kan nog beter?

Uit het KTO zijn de verbeterpunten van onze dienstverlening inzichtelijk gemaakt. Twee verbeterpunten kwamen hieruit naar voren. Eén verberterpunt is het terugdringen van de levertijd en het andere verbeterpunt is het inzichtelijk maken onze voorraadniveaus via de website.

Naar aanleiding van deze uitkomsten besteden we hier extra aandacht aan. Zo is onze website inmiddels uitgebreid met een grote hoeveelheid aan elektronica die wij uit voorraad leveren.

Klanten over UNIS Group

> ‘Very quick reply and responses from you. The whole management of the order, delivery of spare parts went very smoothly. Really good service! ‘

> ‘I think your service spirit is very good and you have a strong will to solve the tasks. My first impression is very positive.’

> ‘I want to thank you and your team of engineers, for the perfect job they did repairing the urgent case I had.’

> ´Als we een end-of-life item zoeken is UNIS Group onze eerste optie, omdat UNIS Group meestal alles op voorraad heeft, reageren snel en duidelijk. Bedankt! ´