FAQ
Onze veelgestelde vragen geven een antwoord op de meeste vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31 566 62 44 62 of stuur een e-mail naar sales@unisgroup.com. Wij helpen u graag verder.
Voor producten op voorraad geldt 1 – 5 dagen, we testen producten voordat we ze versturen.
We repareren uw defecte elektronica gewoonlijk binnen 2 tot 5 weken. We staan voor Quality in Repair en doen ons uiterste best om reparaties binnen deze termijn uit te voeren. Langere reparaties zijn voornamelijk te wijten aan de levertijd van componenten.
- We kunnen uw defecte elektronica repareren en uitgebreid testen.
- We kunnen voor u op zoek gaan naar het product. Onze inkoopafdeling is dagelijks op zoek naar nieuwe en gebruikte industriële elektronica en heeft een groot leveranciersnetwerk opgebouwd.
We verzenden standaard wereldwijd via UPS, tenzij u dit anders wenst. Leest u alstublieft onze verzendinformatie.
U ontvangt tot 2 jaar garantie op onze reparaties en verkopen. We vermeldenper product of dienst hoeveel garantie u van ons ontvangt.
Ja, dat kan. U kunt buiten kantooruren en in het weekend gebruik maken van onze 24/7 spoedservice.
Ja, dat kan. Wij sturen u meteen de elektronica uit voorraad toe. Als u de elektronica heeft vervangen, kunt u het defecte onderdeel naar UNIS Group retourneren.
Ja, dat kan. Als specialist op het gebied van industriële elektronica kunnen wij – geheel merkonafhankelijk – uw defecte elektronica volgens de hoogste kwaliteitsnormen reinigen, repareren en testen.
We testen gerepareerde en gereviseerde elektronica in ons unieke testcentrum met meer dan 300 verschillende testopstellingen. Zo weet u zeker dat de elektronica volledig operationeel functioneert.
Helemaal niks, al onze reparaties zijn op basis van ‘no cure, no pay’. De kans dat we uw product niet kunnen repareren is minimaal, 93% van onze reparaties zijn succesvol. Als uw product niet meer te repareren is, dan kunnen we het product op uw verzoek op een milieubewuste en verantwoorde wijze afvoeren.
Op de meeste vragen vindt u een antwoord bij de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. U kunt ons altijd bellen op +31 566 62 44 62 of stuur een e-mail naar sales@unisgroup.com. We helpen u graag verder.